СКЛАД
оргкомітету Інтернет – конференції
«Впровадження ІК технологій в практику роботи сучасної школи»
Голова організаційного комітету – Шевченко Г.Д., головний спеціаліст відділу ;
Заступник голови оргкомітету – Сергата С.М. , завідувач методичного кабінету відділу освіти райдержадміністрації;
Координатор – Якубцова Р.П., методист районного методичного кабінету відділу освіти райдержадміністрації;
Члени організаційного комітету:
1.Брижицька О.Л. – методист районного методичного кабінету ;
2.Красюк Д.С. - методист районного методичного кабінету ;
3. Козак Ю.О. - методист районного методичного кабінету ;
4.Мікель М.Ю. - методист районного методичного кабінету ;
5. Іванова О.С. - методист районного методичного кабінету ;
6. Піддубна Н.І. - методист районного методичного кабінету .
Положення
про проведення районної Інтернет – конференції з проблеми :
«Впровадження ІК технологій в практику роботи сучасної школи»
Інтернет – конференція присвячена обміну науково – теоретичною інформацією, досвідом, пропагування педагогічного досвіду вчителів з використання ІК технологій .
1. Загальні положення
1.1. Проведення Інтернет - конференції здійснюється на основі Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти та інших нормативно – правових актів, що регламентують проведення наукової діяльності в Україні.
1.2. Інтернет – конференція – це сучасний інструмент інформаційних технологій, який сприяє: налагодженню живих комунікацій з потенційними споживачами інформації; охопленню аудиторії незалежно від географічної віддаленості; економії фінансових коштів і часу в умовах фінансової кризи.
2. Мета, завдання та актуальність конференції
обмін педагогічним досвідом та ідеями щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання в освітніх закладах.
2.1. Мета Інтернет – конференції – обмін науково – теоретичною інформацією, досвідом, пропагування педагогічного досвіду вчителів – предметників, осмислити та систематизувати власний досвід роботи з вищевказаної проблеми; розкрити модель роботи з учителями у міжатестаційний період; акцентувати увагу на інноваційних формах методичної роботи з педагогічними кадрами.
2.2. Основним завданням Інтернет – конференції є:
поширення досвіду роботи вчителів району; презентація системи роботи вчителя та вдосконалення його професійної компетентності, яка зорієнтована на розв'язання актуальних проблем освіти та забезпечення її якості.
2.3. Актуальність
Використання інформаційно – комунікаційних технологій (ІКТ) в педагогічній діяльності відкриває унікальні можливості активізації процесів пізнання, індивідуальної і колективної діяльності учнів, широкі перспективи у вивченні дисциплін шкільного курсу. Комп'ютерні технології в навчанні можуть використовуватися не лише як засоби автоматизації навчання і контролю якості підготовки, але і як інструмент для реалізації нових дидактичних підходів, що актуалізують навчальну діяльність, розширюють світогляд, розвивають корисні практичні навички школяра на основі включення в навчальну діяльність засобів і методів ІКТ. Уміння використовувати комп‘ютер для вирішення професійних і учбових задач стає обов‘язковим компонентом підготовки будь-якого фахівця В сучасному світі перед системами освіти будь-якого рівня головним завданням є підготовка фахівців до використання комп‘ютерних технологій у майбутній професійній діяльності.
Отже, розвиток професійної компетентності з впровадження ІК технологій – це розвиток творчої індивідуальності вчителя, формування готовності до прийняття нового, розвиток і сприйнятливість до педагогічних інновацій. Саме тому наша інтернет – конференція присвячена проблемі: «Впровадження ІКТ технологій в практику роботи сучасної школи»
3. Організаційні заходи щодо проведення Інтернет – конференцій
3.1. Механізм проведення Конференції передбачає наступні етапи:
Визначається актуальна тематика Конференції (враховуються
пріоритетні питання державної політики та інформаційні пропозиції учасників).
Формується склад оргкомітету.
Проводиться оголошення через веб – Сайт конференції, інші інтернет джерела та шляхом прямого інформування учасників про план проведення конференції.
Приймаються тези (матеріали доповідей) в електронному варіанті не пізніше ніж за 5 днів до початку конференції на адресу електронної пошти координатора конференції Якубцової Р.П. ( методичний кабінет) .
До початку конференції проводиться аналіз отриманих доповідей, за результатами якого Координатор конференції сповіщає автора про прийняття тез доповідей до друку.
У визначений день проведення конференції на веб – Сайті Конференції розміщуються всі матеріали конференції (сайт методичної роботи відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації)
Оргкомітет Конференції за участю інформаційних повідомлень від учасників проводить визначення кращих наукових доповідей – пропозицій, про що оголошує на сайті.
Протягом наступних 15 днів від дня конференції здійснюється друк матеріалів (тез) конференції.
Для обговорення й дискусій матеріали конференції будуть розміщені на web-сайті конференції.
За результатами роботи конференцій кожному учаснику будуть направлені збірник тез, програма та сертифікат.Збірник тез в електронному варіанті буде розміщений на сайті Конференції.
3.2. Обговорення матеріалів тематичних напрямків
3.2.1. Обговорення відбувається в розділі Інтернет-конференції на сайті відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації.
3.2.2. Запитання до доповідачів :
− повинні мати наступну форму запису: назва тематичного напрямку, заголовок доповіді, автор доповіді, запитання;− повинні бути стислими, лаконічними та відповідати темі доповіді.
3.2.3. Відповіді доповідачів:
− повинні мати таку форму запису: тематичний напрямок, заголовок доповіді, питання, відповідь;
− повинні бути змістовними, вичерпними та відповідати суті питання.
3.3. Результати Інтернет – конференції
За результатами проведеної Інтернет – конференції складається звіт та подається до відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації.
Дата проведення Інтернет – конференції: 10 лютого 2016 року.
Учасники Інтернет – конференції: методисти РМК, вчителі – предметники, заступники директорів з навчально – виховної роботи.
Мова проведення Конференції: українська.
Останній день подання матеріалів: 30 січня 2016 року
Організатори Інтернет - конференції:
Методичний кабінет відділу освіти Новомиргородської райдержадміністрації
Форум
Обговорення питання з теми: ««Впровадження ІКТ технологій в практику роботи сучасної школи»
Тематичні напрямки:
Секція 1. Використання ІК технологій у початковій школі.
Секція 2. Використання ІКТ на уроках суспільно – гуманітарного циклу .
Секція 3. Впровадження ІКТ на уроках природничо – математичного циклу .
Секція 4. Впровадження ІК технології, як один із засобів формування компетентного педагога .
4.2. Правила оформлення та подачі статей/тез
Приймаються тексти, підготовлені виключно в форматі Microsoft Word.
Формат аркуша A4
Поля верхнє і нижнє, ліве і праве — 2 см,
Основний шрифт Times New Roman
Розмір шрифту основного тексту 14 пунктів
Міжрядковий інтервал полуторний
Вирівнювання тексту за шириною
Автоматична розстановка переносів увімкнена
Абзацний відступ (новий рядок) 1 см
Нумерація сторінок не ведеться
Малюнки впроваджені в текст
Посилання на літературу у квадратних дужках [1, с. 2], список використаної літератури наприкінці
Загальний обсяг публікації від 1 до 3 сторінок.
Зверніть увагу ! З метою впровадження досвіду роботи вчителів щодо запровадження ІК технологій в практику роботи, просимо авторів вказувати електронні джерела (власний сайт, блог, ссилки на місце розташування презентованих матеріалів) на яких можна детальніше ознайомитися з матеріалами .
Стаття/тези має бути ретельно відредагована та вичитана автором. На початку статті/тез необхідно зазначати дані про автора та назву статті/тез, назву секції відповідно до оголошеного переліку, який вказано у переліку тематичних напрямів роботи конференції. Назва секції по лівому краю. Назва доповіді по центру заглавними літерами (без крапки). ПІБ автора (авторів) напівжирним шрифтом нижче під назвою доповіді по правому краю; ваш статус або посада та повна назва навчального закладу, в якому ви працюєте – нижче по лівому краю.
Перелік використаних літературних джерел слід наводити в кінці доповіді або тез в порядку появи відповідних посилань. При оформленні списку літератури слід дотримуватися вимог державного стандарту України ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 «Система стандартів з інформації, бібліотечної та видавничої справи. Бібліографічний запис. Бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання». Список використаної літератури (без повторів) оформлюється в кінці тексту під назвою «ЛІТЕРАТУРА» через рядок від основного тексту.
Назви надісланих документів повинні відповідати прізвищу автора публікації, наприклад «Петрова І.О. Новомиргородська загальноосвітня школа І –ІІІ ступенів №2. - Заявка».
Зразок оформлення тез
Секція 1. Використання ІКТ на уроках суспільно – гуманітарного циклу.
Петрова Інна Олексіївна,
вчитель географії Новомиргородської загальноосвітньої
школи I – III ступенів №2.
Використання ІК – технологій під час вивчення географії .
Література
( вказувати всі опрацьовані джерела)
1. Агапова Р. Про три поколения компьютерных технологий обучения в школе //Информатика и образование.-—1994.— № 2.
2. Безрукова В.С. Все о современном уроке в школе: проблемы и решения. Книга 3: Здоровьесберегающий урок. - М.: Сентябрь, 2006. – 176 с.
3. Беловика Я:Г. Сприйняття дитиною комп'ютера й комп'ютерних ігор// Питання психології,—1993,— №3.
4. Бойченко Т. та інші. Як виростити дитину здоровою: Посібник для батьків учнів молодшого шкільного віку. – К.: Прем’єр-Медіа, 2001. – 204 с.
5. Бочкина, О. И. Методика преподавания информатики: Учеб. посо-
бие.— М.: Высш. шк., 1998
6. Булгакова Н.Н. Интеграция информатики в учебную среду начальной школы // Информатика, и образование.— 2004.— № 1.
7. Буцин Ж. С, Обучение младших школьников началам информатики // Информатика и образование. — 1901. — М.З.
8. Морзе Н.В. Основи інформаційно-комунікаційних технологій. – К.: Видавнича група ВНV, 2008. – 352 с.
9. Наумчук М. М. Сучасний урок української мови у початковій школі.— Тернопіль: Астон, 2003.
10. Ожогін В. Я. Технічні засоби в навчальному процесі. Інформаційні властивості і ергономічні особливості застосування.— К.: Вища школа, 1984.
11. Чащухина О. В., Данилова И. В. Использование новых информационных технологий в начальной школе http://pedsovet.org/component/option,com.
4.3. Заявка на участь у конференції
1. Назва конференції, дата й місце проведення
2. Прізвище, ім’я, по-батькові учасника
3. Назва доповіді та назва секції
4. Назва навчального закладу, в якому ви навчаєтесь або місця роботи для осіб, які завершили навчання, ваш статус та посада
5. Контактний телефон мобільного зв’язку
6. Електронна адреса
7. Чи потрібен додатковий екземпляр збірника матеріалів / Сертифікат учасника
Просимо надіслати заповнені форми та комп'ютерні презентації на адресу: osvita_nm@ukr.net.
Заявка на участь у Інтернет - конференції
з проблеми : «Впровадження ІК технологій в практику роботи
сучасної школи»
1. Назва конференції, дата і місце проведення
|
|
2. Прізвище, ім’я, по-батькові учасника
|
|
3. Назва доповіді та назва секції
|
|
4. Назва навчального закладу, в якому ви навчаєтесь або місця роботи для осіб, які завершили навчання, ваш статус та посада
|
|
5. Контактний телефон мобільного зв’язку
|
|
6. Електронна адреса
|
|
7. Чи потрібен додатковий екземпляр збірника матеріалів / Сертифікат учасника
|
|
Просимо надіслати заповнені форми на адресу: osvita_nm@ukr.net.,
до 30 січня 2016 року
ДЯКУЄМО за детальне заповнення заявки!
|