ЗЛАТОПІЛЬСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ
М.НОВОМИРГОРОДА
«Індивідуальні здібності, таланти, обдарування відрізняються різноманітністю, неповторністю, яскравістю особистих рис. Але загальною особливістю обдарування є творча праця – вміння створити щось нове, втілити свою думку, свій задумадум в діло своїх рук. Немає людини, яка при належних умовах, при вмілому вихованні не виявила б свого самобутнього, неповторного таланту»
В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ
МЕТА І ЗАВДАННЯ НТ
● Виявлення найбільш обдарованих учнів у різних галузях науки і розвиток їхніх творчих здібностей.
● Активне залучення учнів до процесу самоосвіти та саморозвитку.
● Удосконалення вмінь та навичок самостійної роботи, підвищення рівня знань та ерудиції в тих галузях науки які цікавлять учнів.
● Організація науково дослідницької діяльності учнів для вдосконалення процесу навчання й профорієнтації.
● Дати учневі змогу розвинути свій інтелект у самостійній творчій діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей та нахилів.
«Думка – як квітка, яка поступово накопичує життєдайні соки. Дамо ж корінням ці соки, відкриємо перед квіткою сонце – і вона розквітне. Будемо навчати дитину думати, відкриємо перед нею першоджерело думки – оточуючий світ. Дамо їй найвеличнішу людську радість – радість пізнання»
В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ
Наукове учнівське товариство «Горизонт» створено у 1999 році і є структурним підрозділом КТВ МАН . В своїй роботі керується Положенням про МАН України та наукові товариства учнів.
Протягом навчального року в науковому товаристві функціонує 5 відділень, на базі яких діє 14 секцій,
З них 13 учнів є слухачами Кіровоградського територіального відділення Малої Академії Наук
«Учень, який здобуває знання, прикладаючи власні зусилля, по-перше, отримує велике моральне задоволення, по-друге ніколи не відступає перед труднощами. В їх подоланні він бачить найважливіший засіб доведення істини»
В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ
ШАНОВНИЙ ДРУЖЕ!
Ти починаєш нелегкий шлях дослідника, на якому зустрінеш і прикрі перешкоди, і неочікувані труднощі. Але чого вони варті в порівнянні з великим задоволенням від власної кропіткої праці, наслідком якої є, хоч і невеличке, але все ж відкриття!
Сподіваємось, що ця пам'ятка допоможе розкрити тему, яку ти досліджуєш.
Пам'ятка гімназисту в підготовці до захисту творчої роботи.
1. Ознайомся з секціями гімназійного наукового товариства, обери ту, де тобі буде найцікавіше працювати.
2. Познайомся з керівником секції, розкажи про свої захоплення та інтереси.
3. Обери найцікавішу для себе тему, спрогнозуй з керівником секції можливий результат своєї роботи.
4. Ознайомся з вимогами до робіт, підбери необхідну літературу для виконання власної роботи, склади разом з керівником секції графік роботи над проблемою, що досліджується.
5. Склади тези своєї' дослідницької роботи.
6. Підготуй невеличкий виступ на секції з метою ознайомлення інших з власною темою роботи. Зваж на всі зауваження, якщо треба, відкоригуй роботу.
7. Оформи роботу, підготуй необхідну наочність.
8. Підготуй захист
науково-дослідницької роботи згідно з вимогами,
затвердженими науково-методичною радою ліцею.
9. Сплануй роботу на наступний навчальний рік.
Рада самостійного наукового товариства
Златопільської гімназії