«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Директор
Златопільської гімназії
м. Новомиргорода
__________________Бирзул В.Л.
План роботи
щодо попередження булінгу, насильства та жорстокого поводження в освітньому середовищі
на 2020-2021 н.р.
№ |
Зміст роботи |
Клас |
Термін проведення |
1. |
Сприяти неухильному виконанню педагогічними працівниками закладу освіти Конвенції ООН «Про права дитини», Закону України «Про охорону дитинства» законодавств України в галузі освіти в частині збереження фізичного, духовного, психічного здоров’я та поваги до людської гідності дитини. |
педагоги |
протягом року |
2. |
Пропагувати під час освітнього процесу формування навичок здорового способу життя серед дітей та молоді, запровадження високої педагогічної культури, толерантного ставлення до дітей. |
учасники освітнього процесу |
протягом року |
3. |
Психологічна просвіта «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Конфлікти в навчальному закладі»; «Булінг у школі: причини, наслідки допомога». |
педагоги |
вересень березень
|
4. |
Лекція «Домашнє насильство!»;
|
5-11 |
вересень |
5. |
Тренінг «Захист дітей від насильства та жорстокого поводження» |
9-11 |
вересень |
6. |
Тренінг «Закон – обов’язковий для всіх»;
|
7-11 |
жовтень |
7. |
Тренінг «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». |
5-11 |
жовтень |
8. |
Акція «Геть насильству над дітьми» в рамках акції «16 днів проти насильства |
5-11 |
листопад |
9. |
Круглий стіл на тему « Що породжує жорстокість?» |
6-7 |
листопад |
10. |
Психологічна просвіта батьків: «Відповідальне батьківство»; «Сім’я – простір без насильства»; «Батьківське ставлення до дитини». |
батьки |
жовтень грудень травень |
11. |
Поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом». |
5-11 |
протягом року |
12. |
Психодіагностика здобувачів освіти (вибірково) на визначення схильності до агресивної поведінки
|
учні |
за потребою |
13. |
Проведення психолого-педагогічного семінару «Насильство – гостре соціальне явище. Вплив насильства на психіку дитини». |
педагоги |
січень |
14. |
Години спілкування на тему: «Кібербулінг». |
9-11 |
протягом року |
15. |
Анкета виявлення жорстокого поводження з дітьми. |
6-9 |
грудень |
16. |
Консультативний пункт «Скринька довіри». |
5-11 |
постійно |
17. |
Перегляд відеороликів: «Нік Вуйчич про булінг у школі», «Зупиніться!!! МОЯ Історія про Булінг і Кібербулінг». |
5-11 |
протягом року |
18. |
Бесіда «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». |
6-8 |
травень-квітень |
19. |
Тренінг «Як протистояти тиску та відстоювати власну позицію» |
5-6 |
травень |