Педагогічний колектив Златопільської гімназії м.Новомиргорода щиро вітає вас на нашому сайті та запрошує до участі в інтернет-семінарі для директорів навчальних закладів з проблеми:
«Менеджмент в освіті: секрети успішного управління»
( з досвіду роботи директора
Златопільської гімназії м. Новомиргорода Бирзула В.Л.)
Мета: розглянути стратегічні пріоритети розвитку освіти, презентувати позитивний досвід роботи керівника щодо змісту, організації та структури управління загальноосвітнім навчальним закладом.
ПЛАН
районного Інтернет-семінару для директорів
з проблеми «Менеджмент в освіті: секрети успішного управління»
Теоретичний блок (сайт районного методичного кабінету)
Менеджмент в освіті: практичні поради для успішного управління
Доброго ранку.І знову ваші відповіді викликають певні питання: 1. То чи правда, що у кожного директора "своя правда", якщо офіційних рейтингів взагалі не існує? 2. Про яке реформування освіти може іти мова, якщо там передбачено "посилення ролі батьківських рад", а ви радієте, що батьки не вміють користуватися інтернетом...? А елементарні питання батьків викликають таке незадоволення і сарказм у коментрях. 3. Про які комфортні умови для навчання може іти мова, якщо школи різними способами намагаються втримати дітей і не пустити їх до навчання в гімназії, адже цей навчальний заклад(я про гімназію взагалі)для навчання здібних дітей. ВВажаю свої запитанння риторичними та і відповіді очевидні. Тому, напевно, розмову закінчено і висновки можна зробити самостійно. Добре, що моє рішення залишитися анонімом виявилося правильним, так як пострадянські принципи деяких директорів поставили б під сумнів комфортні умови навчання моєї дитини. Дякую вам за увагу і обіцяю, що більше не втручатимуся у ваші справи, так як почутою бути важко. Вибачте за принесені незручності та бажаю вам у будь-яких ситуаціях залишатися Людьми
Шановні колеги! Завершено роботу районного інтернет-семінару для директорів. Дякую за схвальні коментарі щодо форми та змісту даного заходу. Дуже приємно, що батьки також цікавляться висвітленням діяльності навчальних закладів на офіційних веб-сайтах. Для Мами - учасниці форуму пропоную наступне посилання для розуміння різниці між гімназією та школою І-ІІІ ступеня http://ua.prostopravo.com.ua/sim_ya/statti/vidi_zagalnoosvitnih_navchalnih_zakladiv_v_ukrayini_i_pravo_na_osvitu Щодо висвітлення рейтингу навчальних закладів району повідомляю наступне: рейтинг навчальних закладів району проводився в 2013/2014 навчальному році. Його результати були оприлюднені в газеті "Новомиргородщина" у серпні 2014 року. На виконання листа Міністерства освіти і науки України з 2014/2015 навчального року припинено проведення рейтингу навчальних закладів. На нарадах керівників шкіл району, засіданнях колегії відділу освіти райдержадміністрації висвітлюються досягнення навчальних закладів з окремих напрямків діяльності, наприклад, результати ЗНО, участь учнів у районних та обласних олімпіадах з базових дисциплін. Дякую за увагу.
Доброго дня, шановні колеги ! Прошу вибачення, що майже останньою долучилася до розмови. Хоча в цьому щось є! Мала змогу прочитати коментар мам щодо рейтингу навчальних закладів. І зраділа. що сільські мами не вміють заходити на сайт!!! Бо про те, як керувати навчальним закладом, вони знають краще за директора школи. Це я жартую!!! А якщо серйозно, то не можна керувати і планувати роботу школи під копірку. Кожен заклад має свою специфіку. Той контингент, що навчається в гімназії і у малокомплектній сільській школі докорінно відрізняється. Нікому не секрет, що жити в селі залишаються молоді люди, які ніде не вчилися, або майже не вчилися, вони створюють сім'ї, народжують дітей (прошу правильно мене зрозуміти). Далі ростуть ті дітки на лежанці, трохи в дитячому садочку(бо ж він працює 2 місяці в рік)! А потім до нас, у школу, де на них чекає програма і підручники не зрозуміло на кого "приміряні". А ще до всього цього потрібно додати батьківське бачення оцінювання можливостей свого дитяти!!! Ще не так давно наш заклад пишався пережцями в обласній олімпіаді з німецької мови (ІІ місце)... На мою думку, все залежить від контингенту, який навчається в школі. Але, дякувати Богу. ці діти є!!! Щодо стилю і методів керівництва закладом можна говорити багато. Звичайно, сучасному керівнику допомагають знання і досвід, спонсори і меценати, витримка і наполегливість. Прошу вибачення за надмірну емоційність. але у мене на це є свої аргументи,,, Всім учасникам семінару, серед яких є як досвідчені, так і новопризначені керівники бажаю миру. здоров'я, творчих успіхів.
Доброго дня, шановні колеги, учасники семінару. Я щиро вдячна Сергатій С. М. та Бирзул В. Л. за організацію та змістовне начиння інтернет-семінару для керівників шкіл. Така форма роботи дуже зручна для віддалених від району сільських шкіл. Звичайно ні для кого не секрет, що ми живемо і працюємо в період великих освітянських змін. І мені дуже жаль, що вони негативним чином вплинуть на маленькі сільські школи. Тому наше першочергове завдання зберегти школи. Учасникам семінару бажаю міцного здоровя, добробуту, успіху, миру та добра. А Вам, Віталію Леонідовичу так тримати!
Доброго ранку, шановні колеги! Дякую організаторам за можливість опрацювати корисні матеріали. Мене як молодого керівника, який постійно черпає різноманітну інформацію та велику кількість ідей стосовно розвитку навчального закладу, зацікавила методика розробки "Карти мислення", адже всі ідеї можна розмістити так, що вони ніколи не загубляться. А стосовно реформ, то мене дуже бентежить сертифікація вчителів, адже вчитель і так в певній мірі втратив авторитет. І взагалі, чому ми повинні комусь щось доказувати, адже всі закінчували університети і маємо дипломи. На мою думку, університет повинен випускати якісно підготовлених фахівців, а якщо в когось є сумніви щодо якості, то нехай і проводять сертифікацію в університетах. Дякую за увагу!
Доброго вечора, шановні колеги! Ознайомившись з Дорожнью картою освітянських реформ , із новим законопроектом «Про освіту», хочу поділитись і своїми думками. Як директора сільського навчального закладу непокоїть подальша доля сільської малокомплектної школи. Реформування в системі освіти — модна тема, всі розуміють його необхідність, з огляду на безліч невирішених проблем. Одним із широко заявлених напрямів реформування фігурує необхідність оптимізації мережі. А по суті, все зводиться до зменшення кількості шкільних закладів. На мою думку, оптимізація потрібна не стільки заради економії коштів, скільки в інтересах дитини. Оптимізація матиме позитивні наслідки для дитини, тільки якщо вона потрапить у кращі умови навчання і буде мати гарантований безперешкодний доїзд до своєї нової школи. Я дуже сумніваюсь, що в державному бюджеті знайдуться кошти на ремонт доріг, на утримання і обслуговування шкільних автобусів. Хочу подякувати Світлані Миколаївні за цікаву ідею проведення семінару. Віталію Леонідовичу нових творчих злетів!
Доброго і вам ранку. Не буду підтримувати ваш сарказм, але сказати вимушена. Якщо такі справи, то на офіційних заходах говоріть, що займаєте перше місце в районі в рейтингу серед загальноосвітніх шкіл, а не серед навчальних закладів. Тоді подібних питань виникати не буде у простих, "приземлених" мешканців району. Я бачу результати і досягнення тих навчальних закладів, які ці результати оприлююднюють, саме тому і виникло таке запитання. Тепер ви внесли ясність у ситуацію, залишилося тільки навчитися відрізняти "навчальні заклади" і "загальноосвітні школи"
Доброго ранку, "шановна мамочка" учня 4 класу! Якщо Ви з цікавістю переглядаєте сайти шкіл, то повинні зайти на сторінки ( наші досягнення) і побачити результати. У 2014 - 2015 році школа № 3 має: 4 - призові місця у області в олімпіадах з базових дисциплін; 1- призове місце в обласному конкурсі знавців укр.мови ім. П.Яцика. Учні 11 класів здали ЗНО у 2015 році на високому рівні, мали найбільшу кількість медалістів. Займаємо призові місця у виховних заходах району та області. Шановна, даємо відповідь на ваше запитання. Гімназія користується своїм рейтингом , бо вона гімназія і стоїть у іншій рейтинговій системі закладів, а загальноосвітні школи мають свій рейтинг . Гімназію і школу ставити в один рейтинг не можливо. Тому кожен директор правий і без ні яких лапок, а ми з Віталієм Леонідовичем будемо працювати, щоб наші навчальні заклади з кожним роком ставали найкращими , щоб Вам мамочки була можливість вибирати куди віддавати дитину після 4 класу. Відділ освіти і адміністрація буде гордитися такими закладами , бо це і їх заслуги , що є такі результати в районі.
Доброго вечора, шановні керівники навчальних закладів. Завжди з цікавістю переглядаю сайти шкіл і дуже цікавим видалося мені ваше спілкування на цьому семінарі. Вибачте, що втручаються в вашу розмову, і, можливо, моє питання не зовсім по вашій темі, але все ж таки, на мою думку, воно стосується керівництва навчальним закладом. У силу своєї професійної діяльності, я відвідую різноманітні заходи у навчальних закладах району. Ось, наприклад, вчора була присутня на чудовому заході ЗОШ №3. Вони святкували 30-річчя школи. Дуже приємно було чути про здобутки школи, про те, що саме ця школа займає перше місце в рейтингу навчальних закладів району. І все б нічого, якби це ж саме не говорив директор Златопільської гімназії на першому дзвонику про свій навчальний заклад. То ж, шановні директори, дайте, будь ласка, відповідь на питання: якими рейтингами ви користуєтеся, коли офіційно, при офіційних особах району(а вони, до речі, мовчать), повідомляєте таку інформацію? І запитання до відділу освіти: де і на якому офіційному сайті можна переглянути рейтинги навчальних закладів району, щоб, нарешті, дізнатися правду? (Оскільки зі слів директорів ця "правда" у кожного своя). Завчасно дякую вам за відповіді.
Доброго дня, шановні колеги! Дякую за представлену інформацію щодо менеджменту управлінської діяльності. Переглянувши Дорожню карту освітніх реформ, як директор школи ставлю собі за мету: забезпечити перехід закладу на новий етап функціонування в світлі освітніх реформ і забезпечити надання якісних освітніх послуг учням школи, створити для них найкращі умови для навчання, забезпечити заклад висококваліфікованими працівниками створивши для них комфортні умови для праці. Світлані Миколаївні дякую за таку форму проведення семінару, Віталію Леонідовичу за представлені матеріали. Всім учасникам семінару бажаю творчих успіхів, мирного неба, добра, щастя, достойної заробітної плати, насолоди від праці.