Накове учнівське товариство "ГОРИЗОНТ"
ЗЛАТОПІЛЬСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ
М.НОВОМИРГОРОДА «Індивідуальні здібності,
таланти, обдарування відрізняються
різноманітністю, неповторністю, яскравістю особистих рис. Але загальною особливістю обдарування є творча
праця – вміння створити щось нове, втілити свою думку, свій задумадум в діло своїх
рук. Немає людини, яка при належних умовах, при вмілому вихованні не виявила б
свого самобутнього, неповторного таланту»
В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ
МЕТА І ЗАВДАННЯ НТ
● Розширення кругозору
учнів у галузі досягнень вітчизняної та зарубіжної науки.
● Виявлення найбільш обдарованих
учнів у різних галузях науки і розвиток їхніх творчих здібностей.
● Активне залучення учнів до
процесу самоосвіти та саморозвитку.
● Удосконалення вмінь та навичок
самостійної роботи, підвищення рівня знань та ерудиції в тих галузях науки які
цікавлять учнів.
● Організація науково
дослідницької діяльності учнів для вдосконалення процесу навчання й профорієнтації.
● Дати
учневі змогу розвинути свій інтелект у самостійній творчій діяльності з
урахуванням індивідуальних особливостей та нахилів. «Думка – як квітка, яка
поступово накопичує життєдайні соки. Дамо ж корінням ці соки, відкриємо перед
квіткою сонце – і вона розквітне. Будемо навчати дитину думати, відкриємо перед
нею першоджерело думки – оточуючий світ. Дамо їй найвеличнішу людську радість –
радість пізнання»
В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ
Наукове учнівське товариство «Горизонт»
створено у 1999 році і є структурним підрозділом КТВ МАН . В своїй роботі
керується Положенням про МАН України та наукові товариства учнів.
Протягом навчального року в
науковому товаристві функціонує 5 відділень, на базі яких діє 14 секцій,
де навчається 37 учнів гімназії.
З них 13 учнів є слухачами Кіровоградського територіального відділення Малої Академії Наук
«Учень, який здобуває
знання, прикладаючи власні зусилля, по-перше, отримує велике моральне
задоволення, по-друге ніколи не відступає перед труднощами. В їх подоланні він
бачить найважливіший засіб доведення істини» В.О.
СУХОМЛИНСЬКИЙ
ШАНОВНИЙ ДРУЖЕ!
Ти починаєш нелегкий шлях
дослідника, на якому зустрінеш і прикрі
перешкоди, і неочікувані труднощі. Але чого вони варті в порівнянні з великим задоволенням від власної кропіткої праці, наслідком якої є, хоч і
невеличке, але все ж відкриття!
Сподіваємось,
що ця пам'ятка допоможе розкрити тему, яку ти досліджуєш.
Пам'ятка гімназисту в підготовці до захисту творчої роботи.
1. Ознайомся з секціями гімназійного
наукового товариства, обери ту, де тобі буде найцікавіше працювати.
2. Познайомся з керівником
секції, розкажи про свої захоплення та інтереси.
3. Обери найцікавішу для
себе тему, спрогнозуй з керівником секції можливий результат своєї роботи.
4.
Ознайомся з вимогами до робіт, підбери необхідну
літературу для виконання власної роботи, склади разом з керівником секції
графік роботи над проблемою, що досліджується.
5. Склади тези своєї'
дослідницької роботи.
6.
Підготуй невеличкий виступ на секції з метою ознайомлення
інших з власною темою роботи. Зваж на всі зауваження, якщо треба, відкоригуй
роботу.
7. Оформи роботу, підготуй
необхідну наочність.
8. Підготуй захист
науково-дослідницької роботи згідно з вимогами,
затвердженими науково-методичною радою ліцею.
9. Сплануй роботу на наступний навчальний рік.
Рада самостійного наукового товариства Златопільської
гімназії
|