Як влаштована батарейка (завантажити)
Назва проекту: «Батарейку – заводу, природі – свободу!»
Актуальність. У наш час батарейки широко використовують як джерела електроенергії. Вони забезпечують роботу годинників, радіоприймачів, електронних ігор, ліхтариків та інших побутових приладів, які є у щоденному використанні кожної людини. Та варто також пам’ятати про негативні сторони, зокрема це стосується уже використаних батарейок. Адже коли батарейка припиняє підтримувати побутові прилади, вона автоматично перетворюється на непотріб, і її подальший шлях стає очевидним. Саме тоді проявляється основний негативний чинник, ще донедавна такої корисної речі. Недбало викинувши відпрацьовану батарейку, люди навіть не задумуються які шкідливі та незворотні наслідки може принести їх необдуманий вчинок. Адже при потраплянні у навколишнє середовище відбувається процес руйнації зовнішньої оболонки батарейки, і небезпечні метали потрапляють у грунтові води та річки, тим самим забруднюючи наше довкілля.
Мета проекту: показати
шкідливий вплив батарейок на навколишнє середовище і відповідно до цього
організувати збір відпрацьованих батарейок
з подальшим відправленням на утилізацію; підвищення екологічної
обізнаності(освіченості і свідомості) учнів навчальних закладів та місцевого
населення через проведення агітаційних робіт; залучення громадськості до поліпшення екологічного стану рідного міста.
Завдання проекту:
v Ознайомлення із шкідливим впливом батарейок на навколишнє середовище
v Збір інформацію про утилізацію відпрацьованих батарейок
v Проведення власного експерименту(вплив на рослинний світ)
v Агітаційна робота «Батарейку – заводу, природі – свободу!» (розповсюдження брошур, стаття в місцевій газеті, інформації на сайті навчального закладу)
v Створення пунктів збору батарейок
Мотивація:
- можливість творчої самореалізації та самовдосконалення;
- усвідомлення власної потреби в діяльності, спрямованої на захист, збереження природи;
- почуття відповідальності за життя своєї громади;
- можливість збереження довкілля рідного краю;
- усвідомлення значущості природоохоронного підходу до довкілля;
- усвідомлення зв'язку здоров'я людини з факторами навколишнього середовища.
Керівник проекту: вчитель екології Денисенко Альона Олександрівна
Учасники проекту: учні 11 класу Златопільської гімназії м. Новомиргорода
Термін реалізації проекту: листопад 2013 р. – березень 2014 р.
Хід виконання проекту:
І етап. Підготовчий
§ узгодження питань про проектну діяльність з адміністрацією навчального закладу,
§ розподіл обов’язків між учнівськими групами;
§ визначення цілей, часу здійснення проекту та потрібних ресурсів;
§ колективне обговорення запланованої діяльності.
ІІ етап. Збір необхідної інформації
§ обговорення та вибір методів пошуку інформації;
§ розподіл обов’язків між учнівськими групами щодо пошуку інформації;
§ проведення опитування серед учнів гімназії;
§ пошук потенційних територій для створення пунктів збору батарейок.
ІІІ етап. Практичне втілення проекту
§ узагальнення зібраного матеріалу, систематизація та аналіз отриманої інформації;
§ виготовлення агітаційних матеріалів для ширшого інформування серед населення міста;
§ розміщення на гімназійному сайті інформації про шкідливість відпрацьованих батарейок;
§ написання статті в місцевій газеті;
§ проведення експерименту як впливає відпрацьована батарейка на рослинний світ
ІV етап. Презентація й оцінювання результативності проекту
§ обробка й оформлення результатів виконання проекту (мультимедійної презентації, висвітлення на сайті навчального закладу);
§ оцінювання результатів з огляду на початкові цілі;
§ узагальнення отриманого досвіду, визначення найбільш сильних і найбільш слабких сторін роботи;
§ визначення можливостей подальшого розвитку проектної діяльності.