ІІІ етап
Збагачення видового складу різних видів дерев та
квітково – декоративних рослин на території гімназії, а також підготовка території
до посадження рослин
Проаналізувавши видовий склад зелених насаджень на території гімназії, ми
дійшли висновку, що є необхідність створити паркову зону на території закладу з
різноманітними деревами та композиціями з клумб. Також було помічено, що клумби які існують
в даний час мають невелику різноманітність квіткових
рослин, які цвітуть превежно в один період, тому коли приходимо до школи восени квітів не так багато,
як хотілось. Внаслідок цього було вирішено збагатити
шкільне подвір’я не лише насадженням нових дерев, а й
квітково – декоративними рослинам.
Перше що ми зробили на цьому етапі – вивчили біологічні особливості різних видів дерев, кущів та квітів. Другим нашим кроком було визначено
кількісний склад рослин.
№ п/п |
Назва рослини |
Кількість |
1 |
Береза |
178 |
2 |
Черемха |
30 |
3 |
Горіх |
10 |
4 |
Липа |
10 |
5 |
Горобина |
10 |
6 |
Бірюшна (кущ) |
40 |
7 |
Верес (кущ) |
20 |
Квітково – декоративні рослини |
||
1 |
Петунія |
35 |
2 |
Айстра |
45 |
3 |
Агератум |
30 |
4 |
Жоржина |
14 |
5 |
Різні види хризантем |
12 |
6 |
Портулак |
15 |
7 |
Бегонія |
8 |
8 |
Незабудка |
10 |
9 |
Целлозія |
20 |
ІV етап
Практичне втілення проекту
1.Висадка дерев
ü Очистили територію від сухого листя, трави.
ü Розробили план – схему з розташувань дерев
ü Накопали лунки
ü Принесли води, налили в лунки
ü Висадили дерева
2.Висадка квітів
ü Очистили територію від сухого листя, трави.
ü Розробили план – схему з розташування нової клумби
ü Розбили клумбу на сектори
ü Розробили план – схему з розташувань квітів
ü Накопали лунки
ü Принесли води, налили в лунки
ü Висадили квіти
Таким чином,
спільними зусиллями нашого гімназійного колективу територія шкільного подвір’я перетворилася у
затишний куточок відпочинку.
Тож як бачимо, свій посильний внесок може зробити кожен: посадити принаймні одне деревце. Звичайно, це небагато, але, якщо кожна людина почне шанобливо ставитися до природи - вона віддячить сторицею. Адже як вчить нас народна мудрість: «Земля багата – народ багатий».