ІІІ етап
Збагачення видового складу різних видів дерев та
квітково – декоративних рослин на території гімназії, а також підготовка території
до посадження рослин
Проаналізувавши видовий склад зелених насаджень на території гімназії, ми
дійшли висновку, що є необхідність створити паркову зону на території закладу з
різноманітними деревами та композиціями з клумб. Також було помічено, що клумби які існують
в даний час мають невелику різноманітність квіткових
рослин, які цвітуть превежно в один період, тому коли приходимо до школи восени квітів не так багато,
як хотілось. Внаслідок цього було вирішено збагатити
шкільне подвір’я не лише насадженням нових дерев, а й
квітково – декоративними рослинам.
Перше що ми зробили на цьому етапі – вивчили біологічні особливості різних видів дерев, кущів та квітів. Другим нашим кроком було визначено
кількісний склад рослин.
№ п/п
|
Назва рослини
|
Кількість
|
1
|
Береза
|
178
|
2
|
Черемха
|
30
|
3
|
Горіх
|
10
|
4
|
Липа
|
10
|
5
|
Горобина
|
10
|
6
|
Бірюшна (кущ)
|
40
|
7
|
Верес (кущ)
|
20
|
Квітково
– декоративні рослини
|
1
|
Петунія
|
35
|
2
|
Айстра
|
45
|
3
|
Агератум
|
30
|
4
|
Жоржина
|
14
|
5
|
Різні види хризантем
|
12
|
6
|
Портулак
|
15
|
7
|
Бегонія
|
8
|
8
|
Незабудка
|
10
|
9
|
Целлозія
|
20
|
ІV етап
Практичне
втілення проекту
1.Висадка дерев
ü Очистили
територію від сухого листя, трави.
ü Розробили
план – схему з розташувань дерев
ü Накопали лунки
ü Принесли
води, налили в лунки
ü Висадили дерева
2.Висадка квітів
ü Очистили
територію від сухого листя, трави.
ü Розробили
план – схему з розташування нової клумби
ü Розбили клумбу на сектори
ü Розробили
план – схему з розташувань квітів
ü Накопали лунки
ü Принесли
води, налили в лунки
ü Висадили квіти
Таким чином,
спільними зусиллями нашого гімназійного колективу територія шкільного подвір’я перетворилася у
затишний куточок відпочинку.
Тож як бачимо, свій посильний внесок може зробити
кожен: посадити принаймні одне деревце. Звичайно, це небагато, але, якщо кожна
людина почне шанобливо ставитися до природи - вона віддячить сторицею.
Адже як вчить нас народна мудрість: «Земля багата – народ багатий».
|